OOTD + Info!


Hej!
Ni får tyvärr inte se mig idag (i ansiktet!) :(!! Här är "Outfiten of the Day".. ^^
Men de är för jag ser dööd ut! Inget smink eller nåt.. Men de får bli andra bilder.. Nu får ni lite små INFO om vad jag ska göra idag.. Annars mår jag bra! Hoppas ni gör desamma.. Nu snart ska vi åka till min mormor och morfar och äta middag där.. Brorsan och hans tjej kommer :D!! Ska bli kul!

Kläder:
Linne; GinaTricot
Jeans; Cubus
(älskar deras jeans!)

Tröja; GinaTricot
(gamal!)

Smycken:
Klocka; JetSet = Ur&Penn
Örhängen; vet ej
Halsband; Kappahl




Vad betyder dina konstiga stavelser?

Haha!
Kommer säkert få frågor på "Vad betyder OOTD" el "LOF"??
Då kan jag svara att;

OOTD = OUTFIT OF THE DAY
LOF = LOOK OF FACE

Look of face kommer ni få se i andra inlägg. Hade inte med de i detta inlägg.. Varför?!.. Läs ovan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0